Kragerø

Vi arbeider for mennesker i Kragerø som er rusavhengige, syke, ensomme eller som har økonomiske utfordringer.

Noen ganger er det en åpen dør, en pose med mat, en god samtale, et smil eller et godt håndtrykk som skal til for å gjøre dagen litt bedre.

På Bymisjonskafeen er alle hjertelig velkomne og vi synes det er hyggelig at mange mennesker i Kragerø treffes på kafeen.  35 frivillige og en kafeleder legger ned stor innsats for å ta imot alle gjester som kommer med respekt, omsorg og servere velsmakende mat og drikke.

På kafeen er det også et sted for lystenning.

Vi serverer varme og kalde retter i tillegg til at vi deler ut matposer. Delecto henter mat rundt i lokale butikker som vi deler ut.

Vi har tilbud om ettervern for de som har vært i behandling for sin rusavhengighet og tilbud om sykkelturer for eldre eller andre som trenger å bli invitert på tur. Kirkens Bymisjon har også containere hvor alle kan levere alle slags tekstiler, klær, vesker og sko som gir oss inntekt.

Her er våre støttespillere i Kragerø

Kirkens Bymisjon Kragerø

Kari Sveberg