Lillestrøm

Kirkens Bymisjon i Lillestrøm er opptatt av at alle små og store lokalsamfunn på Romerike skal være rause og inkluderende, med rom for alle.

Vårt arbeid

Kirkens Bymisjon i Lillestrøm startet opp i september 2005 under navnet Bymisjonssenteret Romerike, som et resultat av et samarbeid mellom Kirkens Bymisjon og Skedsmo kommune. Kirkens Bymisjon i Lillestrøm samarbeider i dag med Skedsmo Kommune, Rælingen Kommune og Helsedirektoratet. I tillegg samarbeider vi dessuten med lokalt næringsliv og med private stiftelser som bl.a. Scheiblers stiftelse og Gjensidigestiftelsen.

I 2016 endret virksomheten navn fra Bymisjonssenteret Romerike til Kirkens Bymisjon i Lillestrøm. Kirkens Bymisjon i Lillestrøm er en del av Stiftelsen Kirkens Bymisjon Oslo.