Randaberg

Kirkens Bymisjon driver tradisjonrike Viste Strandhotell i Randaberg. Vi tilbyr kurs- og konferansemuligheter til kommuner, bedrifter og organisasjoner, der inntektene går til Kirkens Bymisjons arbeid for barn og unge i Rogaland.

Som gjest på Viste Strandhotell får du oppleve en fantastisk plass og atmosfære, samtidig som du støtter Kirkens Bymisjons satsing mot barn og unge i Rogaland.

«Ventilene» har nemlig sin base på Viste Strandhotell. Herfra inviterer og tilrettelegger vi for gode og utviklende helge- og ferietilbud for unge pårørende, som lever eller har levd i hjem med vanskelige leveforhold. Ventilene jobber også med å starte opp et hotelltilbud for eldre som ønsker en helg, ferie eller lengre opphold på et hotell med trygge sosiale rammer og gode aktiviteter.