Stavanger

Kirkens Bymisjon er til stede for mennesker som trenger det i Stavanger. Vår visjon er at mennesker i byen skal erfare respekt, rettferdighet og omsorg. Bli bedre kjent med arbeidet vårt her.

Vi inviterer til julefeiring i fellesskap på Hotel Clarion i Stavanger Sentrum!

Ønsker du å være frivillig på julaften hos Kirkens Bymisjon i Stavanger? Registrer deg her, så sees vi på informasjonsmøte 19.12 på Hotel Clarion i Stavanger sentrum kl. 18:00. 😊

De frivillige møter opp kl. 16:00 på julaften, dørene åpnes kl. 17:00, og vi serverer tradisjonell julemat, kaffe, kaker og har juletregang. Hele arrangementet avsluttes rundt klokka 22:00. De som ønsker, går så i samlet flokk til julegudstjeneste i St. Petri kirke som begynner kl. 23:00. Julaften hos Kirkens Bymisjon er et livssynsåpent arrangement.

Hjertelig velkommen!

Sponsorlauget i Rogaland

Kirkens Bymisjon har etablert et sponsorlaug i Rogaland for å legge til rette for et godt samarbeid med næringslivet.

Inge Takle Mæstad

Regionleder, Region Vest