Vil du være med å lage drømmeferie for barnefamilier?

Kirkens Bymisjon trenger deg som er mellom 18 og 30 år, som vil være med å planlegge og gjennomføre ferieaktiviteter for barnefamilier i sommerferien. Vi dekker alle kostnadene dine, og garanterer deg verdifull erfaring og masse moro!

Kirkens Bymisjon ser etter unge, engasjerte mennesker mellom 18 og 30 år. Planlegge og gjennomføre ferieaktiviteter for barnefamilier!

PS: Påmelding i skjemaet nederst på siden!

Du får verdifull erfaring med organisering og planlegging av aktivitetene, samt erfaring med samarbeid og ledelse med andre unge og engasjerte frivillige fra hele Oslo. Vi dekker alle kostnadene i forbindelse med våre aktiviteter, overnattinger og obligatoriske kurs. Dette er en unik og morsom mulighet til deg som ønsker å gjøre noe meningsfylt for andre mennesker i et fellesskap med andre unge frivillige!

Krav til deg som frivillig

– Du må være mellom 18 og 30 år
– Du må gjennomføre livredning- eller svømmekurs (kostnad dekkes av oss).
– Som frivillig trenger du ikke å forplikte deg til flere ferieuker, men du må være tilgjengelig for planlegging av aktivitetene som skal gjennomføres i forbindelse med de aktuelle datoene for ferien du er med på å arrangere.

Planleggingsmøtene finner sted på Stovner, mens ferieaktivitetene skjer i Oslo og omegn. I sommerferien drar vi til en idyllisk øy ved Tjøme i Oslofjorden.

Spørsmål? Send en mail til Carl-Axel.Bang-Ellingsen@bymisjon.no

Meld deg som frivillig ved å fylle ut dette skjemaet:

Se video fra familieferiene tidligere år!

Les også

Norsk Råkk spilte på fest i børsparken

Nabolagsfest for tiende året

- I år fyller festen her i Børsparken 10 år. Så det blir bursdagskake! forteller leder for Møtestedet Kari Gran til jubel fra langbordene.

Sporet trenger frivillige til viktig innsats på Oslo S – søk innen 29. januar