Ferie i Vestfold-skjærgården

På den idylliske øya Hvasser har Kirkens Bymisjon et feriested der deltakerne på alle våre tiltak kan få gode opplevelser sammen.

Kontakt oss om ledige datoer
  • Sentral beliggenhet. Kort avstand

Arranger fellestur til en av Norges vakreste skjærgårder, utenfor Tønsberg! Huset ligger et steinkast fra sjøen, med bade- og båt-muligheter i umiddelbar nærhet. Strøm og innlagt vann, soveplasser for 10 inne og mye teltplass ute i hagen.

Slik kommer du hit
  • Gi dine deltakere en spesiell opplevelse

Bestilling for sommersesongen starter 1. april. Vestgården på Hvasser kan leies av alle Kirkens Bymisjons virksomheter, og er det kapasitet, kan også ansatte i stiftelsen leie det som privatpersoner. En unik sjanse for alle våre virksomheter!

Se priser og hvordan du går frem for å leie stedet
  • En øy full av opplevelser

Om gjestene liker best å bare ligge på et svaberg og titte utover havet, eller vil oppsøke kunst og musikk på Ormelet en sykkeltur unna - Hvasser har tilbud som passer for store og små.

Les mer om Vestgården og nærområdet på Hvasser
  • "Hvasserturene burde vært skrevet ut på blå resept."

tidligere gjest på Hvasser
  • "Jeg har badet 21 ganger!"

tidligere gjest på Hvasser