Tilbod og prisar

Me kan bidra innafor eit variert spekter av oppdrag for både bedrifter og privatpersonar. Våre arbeidslag består av ein arbeidsleiar som arbeider saman med deltakarane. Me tek enkeltoppdrag men inngår gjerne avtalar om faste oppdrag.

Oppdrag kan til dømes være: Hagearbeid, målearbeid, bortkøyring av avfall, mindre flytteoppdrag, rydding av søppel, reingjering, enkle vaktmeisteroppgåver,

Arbeidet i I jobb er leia og utført av tilsett med sosialfagleg bakgrunn og med kompetanse i å drive lågterskel arbeidstiltak

• I jobb tilbyr oppdrag 2-3 gonger pr. veke, med ein oppdragsperiode frå 1 – 4 timar pr dag.
  • Kirkens Bymisjon er ansvarleg for utført arbeid, og vil gjere kvalitetskontroll og oppfylging under utføring av arbeidet.
  • Arbeidarane skriv dagskontrakter og mottar eit økonomisk skattepliktig honorar etter arbeidsdagen er over.

Kirkens Bymisjon er ansvarleg for at arbeidarane ved I jobb har gode rammer og riktig utstyr for å utføre arbeidet.  Arbeidarane er forsikra med yrkesskadeforsikring medan dei jobbar.

Ta kontakt for prisar og avtale.