Leveringsbetingelser utgivelser eldreomsorg

Leveringsbetingelser:

Vi sender ut varer en dag pr. uke. Porto og emballasje kommer i tillegg til prisen. Vi benytter Posten/Bring, og fakturerer brev & pakker i tråd med deres regelverk og satser.

Alle bestillinger inntil 2 kg sendes som brevpost, alle over 2 kg som pakke. Brevpost som er for stor til din postkasse, må du selv hente på postkontoret.

Om du ønsker annen leveringsform enn våre standarder, kan du be om det i feltet «Beskjeder». Brevpost og pakker som returneres oss fordi de ikke er hentet, faktureres gebyret vi belastes av Posten Bring, kr. 100. Du kan angre ditt kjøp iht. norsk lov, men kjøper må bekoste returfrakten. Du kan ikke angre kjøpet ved å krysse «nekter å motta» på pakken.

Standard Pakker Bedrifter
For alle Bedrifter benyttes «Bedriftspakke på døren». Du vil motta pakken i løpet av 2 virkedager mellom 8-16.

Standard Pakker for Privatpersoner
For Privatpersoner benyttes «klimanøytral servicepakke». Du vil motta hentelapp fra posten, og må selv hente pakken på ditt Post-i-Butikk/Postkontor. Standardpris på alle pakker inntil 2 kg vil tilsvare pris Norgespakken til enhver tid. Alle pakker over 2 kg faktureres som postens sats.

Kontaktinfo

Har du spørsmål om våre utgivelser, leveringsbetingelser eller en allerede bestilt pakke?

Ta kontakt med oss:

Engelsborg ressurssenter for eldre og pårørende, Helgesensgt. 62, 0558 Oslo, engelsborg@bymisjon.no / tlf 23 42 24 10 (onsdager 10-15).

 

Slik bestiller du varer i kategorien Utgivelser eldreomsorg; 

Du bestiller varer fra oss ved å trykke på knappen «send forespørsel».

Fyll inn feltene i skjemaet med nødvendig informasjon *, hak av for «send meg kopi» (om du ønsker bestillingsbekreftelse) og trykk «send inn».

Bekreftelsen du mottar på oppgitte e-postadresse vil komme fra Kirkens Bymisjon Nettbutikk.

Vi ber deg lese «Forespørsel» som «Bestilling», og se bort fra «Thank you for your Forespørsel. We will get back to you soon».

 

Din bestillingsbekreftelse lagres automatisk i våre systemer på dato, og effektueres deretter. Vi sender ut varer en dag pr. uke.

I feltet «Beskjeder» fyller du inn all nødvendig informasjon for levering og fakturering av bestillingen.

-Firma, sykehjem, bedrift, sykehus, privatperson
-Kontaktperson

-Leveringsadresse
-Fakturaadresse

-Faktura merkes

Faktura følger i forsendelsen om egen fakturaadresse ikke oppgis. Vi er ikke tilknyttet EHF-standard, men vi sender gjerne faktura på e-post om ditt fakturamottak har e-postmottak for fakturaer.

 

NB! Hvis du ønsker å bestille flere produkter, trenger du ikke å sende inn nytt «Forespørsel» for hvert produkt.
Du kan skrive produktnavn og antall i feltet «Beskjeder».