Kirkens Bymisjon Si ifra - portal for barn og unge

Kirkens Bymisjon skal være en trygg organisasjon for barn og unge. Si fra når du er fornøyd eller når noe må forbedres. Vi ber deg særlig si ifra til oss hvis du:

• eller andre opplever noe hos oss som ikke er greit, føles ubehagelig eller er ulovlig.
  • har forsøkt å si ifra, men opplever at du ikke blir hørt.

Si ifra

Du kan si ifra til oss ved å bruke skjema på denne siden: Si ifra med navn

Ønsker du si ifra anonymt? Si ifra anonymt

Når om du oppgir navnet ditt, kan du være trygg på at navnet ditt ikke blir kjent for flere enn de vi blir enige med deg trenger å vite det. Unntak er hvis det du forteller gjør oss veldig bekymret for din eller andres sikkerhet. Da har vi plikt til å si ifra til politi eller barnevernet. Om vi skulle bli så bekymret vil vi selvsagt si ifra til deg først.

Dersom du velger å si ifra anonymt, vil du få tildelt et brukernavn og passord for å logge deg inn og kan snakke med oss helt anonymt.

Hva skjer når du sier ifra?

Vi følger opp alle saker. Når vi har mottatt meldingen din, vil vi gi deg beskjed om hvem som har ansvar for å følge opp saken din og holde deg oppdatert om hva som skjer videre.

Har du allerede en bruker? Klikk her for å logge inn