Leveringsbetingelser

Vi sender ut varer en dag pr. uke. Porto og emballasje kommer i tillegg til prisen. Vi benytter Posten/Bring, og fakturerer brev & pakker i tråd med deres regelverk og satser.

Alle bestillinger inntil 2 kg sendes som brevpost, alle over 2 kg som pakke. Brevpost som er for stor til din postkasse, må du selv hente på postkontoret.

Om du ønsker annen leveringsform enn våre standarder, kan du be om det i feltet «Beskjeder». Om brevpost/varer kommer i retur til oss, vil bestiller bli fakturert et gebyr tilsvarende det Posten Bring fakturerer oss. Du kan angre ditt kjøp iht. norsk lov, men kjøper må bekoste returfrakten. Du kan ikke angre kjøpet ved å krysse «nekter å motta» på pakken.

Standard Pakker Bedrifter
For alle Bedrifter benyttes «Bedriftspakke på døren». Du vil motta pakken i løpet av 2 virkedager mellom 8-16.

Standard Pakker for Privatpersoner
For Privatpersoner benyttes «klimanøytral servicepakke». Du vil motta hentelapp fra posten, og må selv hente pakken på ditt Post-i-Butikk/Postkontor.

Kontaktinfo

Engelsborg ressurssenter

Helgesensgt. 62

0558 Oslo

engelsborg@bymisjon.no / tlf 23 42 24 10

Slik bestiller du

Du bestiller varer fra oss ved å legge inn en bestilling i bestillingsskjemaet. «Takk for din bestilling!» er din bekreftelse på at vi har mottatt din bestilling. Den lagres på dato hos oss, og effektueres deretter. Vi sender ut varer en dag pr. uke.

Faktura følger i forsendelsen om egen fakturaadresse ikke oppgis. Vi er ikke tilknyttet EHF-standard p.t. Vi sender gjerne faktura på e-post om ditt fakturamottak har e-postmottak for fakturaer.