Vår sterkeste visuelle verktøy

  • Navnet og hovedlogoen.
  • Oransjefargen.
  • Bilder og typografi.
Eksempel på layout

Fleksibilitet

Alle elementene i den visuelle verktøykassen har en konkret oppgave som skal svare opp vår strategi, merkevare og identitet. 

Det er lagt opp til fleksible og skalerbare verktøy som skal tilpasses de ulike flatene profilen til enhver til skal leve på. Dette sikrer en levende identitet som står mest mulig optimalt på flaten den opptrer på. 

Det er få og enkle prinsipper for bruk, likevel er uttrykket mindre malbasert og krever mer designkompetanse for å kunne tas i bruk riktig. 

Rapport

Eksempel på layout

Oransjefargen skal bryte formatet og være aktiv, tydelig og rebell. 

Den skal signalisere noe som stikker seg fram og tar plass, men det skal også gis plass til innholdet bak (budskap og bilder). 

Oransjefargen bør brukes nennsomt – fargen får mer effekt når den brukes i kontrast til bilder, tekst og de andre fargene i fargepaletten.

I foto og tekst ligger visjonen og hva vi jobber med. I det oransje beskrives rebellen – hvordan vi skiller oss ut og stikker oss fram.

Eksempel på layout