Jobb og karriere i Kirkens Bymisjon

Vi er tilstede i hele Norge og vi jobber innen flere ulike arbeidsfelt. Hva har du lyst til å jobbe med?

Ansatte.

Jobb hos oss

Har du lyst til å bruke kompetansen din til å gjøre en forskjell i samfunnet og for menneskene rundt deg? Vi søker mennesker med ulike erfaringer, bakgrunn og kompetanse til jobber hos oss.

Vi er nærmere 2400 ansatte i over 50 byer og tettsteder rundt i hele landet.

Play video

Kirkens Bymisjon

– Jeg får brukt hodet og hjertet på jobb!

Film om ansatte

Dagene på langtidshjemmet er aldri helt like. Jeg lærer noe nytt og lærer bort noe nytt hele tiden!

Madeleine Slorbak, fagutviklingssykepleier

I en organisasjon som Kirkens Bymisjon setter vi våre verdier ut i praksis.

Sol Gangsaas, sykepleier

I Kirkens Bymisjon har jeg fått mange muligheter til lederutvikling og kontakt med andre ledere.

Øystein Otterdal, miljøterapeut
Tøyenkirken heiser prideflagg

Rom for alle

Det er ingen konflikt mellom Kirkens Bymisjons kristne tilknytning og vår livssynsåpenhet. Tvert imot: Vi mener mennesker av ulik religiøs og livssynsmessig tilhørighet eller identitet kan arbeide og leve sammen.

Vår diakoni kjennetegnes ved at den er livssynsåpen. Hva betyr det?