Drammen

Vi ønsker å være et sted der medmennesker, frivillige, bedrifter og aktører i byen sammen kan få bidra til å gjøre Drammen til en varmere by.

Din bedrift kan gjøre en forskjell!

Hvordan kan næringslivet og privatpersoner sammen bidra for å oppnå FNs bærekraftsmål, og hvordan går det i dag med Trond som for to og et halvt år siden, ifølge han selv; «enten hadde vært død, eller sittet inne for drap»? Dette og mer til får du vite i denne uvidete NæringsRapporten om vårt arbeid i Drammen.

Samarbeid som engasjerer og begeistrer

Trysilhus - Det handler om å gi tilbake

Sammen med Kirkens Bymisjon i Drammen bygger Trysilhus mer enn hus.

Kristin Claudi, daglig leder Norengros Drammen Papir Engros

Samarbeid med mening

- Det er spesielt viktig at flest mulig barn føler seg verdsatt i julen, og det vil vi bidra til!

Albjerk bil ressurs

Via programmet Albjerk Bil Ressurs fikk Trond arbeidstrening og en sjanse. Tilbake fikk Albjerk en ressursperson.

Våre samarbeidspartnere

Vil du samarbeide med oss?

Samarbeid med næringslivet og andre samfunnsaktører er en vesentlig brikke i Kirkens Bymisjons arbeid. For våre strategiske samarbeidspartnere er samarbeidet også blitt en viktig brikke i bedriftens kulturbygging og dens samfunnsoppdrag.

Sammen får vi til endringer i samfunnet og for enkeltmennesker, som ingen av oss ville fått til på egen hånd.Totalt sett kan vi gjøre byen til et bedre sted – for alle.

Samarbeidsavtale

Gjennom gjensidige og langsiktige avtaler ønsker vi å inspirere og engasjere våre samarbeidspartnere. Bedrifter kan støtte arbeidet vårt på flere måter; økonimisk støtte forankret i en avtale, tjenester, gaver eller frivillig innsats.

Denne støtten er helt uvurdelig for vårt arbeide. Det gjør oss i stand til møte byens mange utfordringer med gode og effektive hjelpetiltak.

Ta kontakt dersom din bedrift er interessert i et samarbeid med oss. Vi kommer gjerne på besøk for en samtale om Kirkens Bymisjons arbeid, verdier og visjoner og muligheter for samarbeid.

Ta kontakt med oss for en uforpliktende samtale:

Jan Egil Hovland

Seniorrådgiver