Meldingstjenesten er en tjeneste hvor du kan sende oss meldinger og spørsmål du har når chattetjenesten er stengt. Her kan du sende meldinger til oss, helt anonymt.

I ukedagene besvarer vi meldingene innen 24 timer. I helgene besvarer vi meldingene innen 72 timer. Her finner du meldingstjenesten.

Hva er meldingstjenesten?

• Det er en anonym meldingstjeneste for deg med en mamma eller pappa i fengsel, eller som er pårørende til noen i fengsel.
  • For å sende oss en melding lager du et brukernavn og passord, da får du en egen brukerkonto, i «postkassen» din her, mottar du også svar på innsendt melding.
  • Meldinger du sender inn blir besvart av våre ansatte på ifengsel.no.
  • I ukedagene besvarer vi meldingene innen 24 timer.
  • I helgene besvarer vi meldingene innen 72 timer.
  • De ansatte ser bare ditt selvvalgte brukernavn og dine meldinger.
  • Alle meldinger slettes automatisk etter 14 dager.
  • Meldingene sendes kryptert over nettet.

Praktiske forutsetninger for å bruke meldingstjenesten

Hvis du vil bruke meldingstjenesten, må du lage et brukernavn og passord. Da får du din egen «postkasse» på nettsiden ifengsel.no. For å lese svarene fra Kirken Bymisjon, logger du deg så inn på denne siden på nytt. Tjenesten er anonym og du behøver ikke oppgi personlige opplysninger.

Innlogging

Her kan du logge inn/opprette bruker på meldingstjenesten ifengsel.no.

Du blir automatisk utlogget etter en time, men vi anbefaler likevel at du bruker logg ut-knappen i menyen når du forlater tjenesten.