Armbånd

Armbåndene fra Kirkens Bymisjons verksteder er håndlagde og unike, skapt av mennesker i ulike livssituasjoner i et inkluderende miljø. Ved å kjøpe disse armbåndene støtter du Kirkens Bymisjons arbeid for et varmere samfunn.

Sortering

Skinnarmbånd, smal – svart

Smal enkel reim med sølvlås. Preget med teksten Ingen er bare det du ser. Leveres også i brun.

Skinnarmbånd, smal – svart

Armbånd med sykkeldeler

“Sammen”, et håndlaget armbånd av skinn og sykkeldel. Leveres i eske.

Armbånd med sykkeldeler

“Sammen”, et håndlaget armbånd av skinn og sykkeldel. Leveres i eske.

Skinnarmbånd, dobbel – svart

Smal, dobbel reim med sølvfarget magnetlås. Preget med teksten Ingen er bare det du ser. Leveres også i brun.

Skinnarmbånd, dobbel – svart

Skinnarmbånd, smal – brun

Smal enkel reim med sølvlås. Preget med teksten Ingen er bare det du ser. Leveres også i svart.

Skinnarmbånd, smal – brun

Skinnarmbånd – svart

Bred enkel reim med sølvfarget magnetlås. Preget med teksten Ingen er bare det du ser. Leveres også i brun.

Skinnarmbånd – svart

Armbånd med regnbueperler

Armbånd med to skinnsnorer med en dekorativ perle med regnbuemønster på hver snor. Festet i en sølvfarget magnetlås.

Armbånd med regnbueperler

Skinnarmbånd, dobbel – brun

Smal dobbel reim med sølvlås. Preget med teksten Ingen er bare det du ser. Leveres også i svart

Skinnarmbånd, dobbel – brun

Armbånd med sykkeldel

“Kjedet” – et håndlaget armbånd av skinn og en del av et sykkelkjede. Leveres i eske.

Armbånd med sykkeldel

Armbånd i flettet skinn – lys brun

Enkel reim i flettet skinn, montert med magnetisk lås i sølv. Leveres også i mørk brun.

Armbånd i flettet skinn – lys brun