Lever tøy med PostNord

Nå er det enklere å levere tekstiler til støtte for Kirkens Bymisjons arbeid.

Kirkens Bymisjon har inngått en avtale med PostNord for å gjøre det enklere å levere inn brukte tekstil til ombruk. Det betyr at du kan kvitte deg med tekstiler – og støtte Kirkens Bymisjons tiltak, uansett hvor du bor i landet.

Slik donerer du tøy til Kirkens Bymisjon

• Pakk tøy i en lukket pose

Legg det du ønsker å gi bort i en valgfri pose du har hjemme, for eksempel en dagligvarepose. Det kan være inntil 5 kilo tøy per pose. Avfallssekker blir for eksempel for store.

• Registrer innleveringen

Registrer deg via skjemaet under. Du får en referanse etter fullført registrering. Denne noterer du deg og ved innlevering av posen på et av PostNord sine innleveringssteder – så opplyser du om referansen og får en etikett som skal festes på posen. Det koster 49 kroner per forsendelse.

• Lever inn i en butikk

Ta du med deg posen og leverer den på et av PostNords 1600 innleveringssteder i Norge. Klikk her og finn din nærbutikk. Her plukkes posen opp og sendes til oss. Vi garanterer at klærne går til ombruk!

• Kirkens Bymisjon mottar posen

PostNord plukker opp pakken og leverer den til Kirkens Bymisjon.

Registrer din innlevering i skjemaet under