Møtested på brygga

Vi vil være der menneskene er. Derfor er det helt naturlig at vårt møtested med folk er på brygga i Fredrikstad.

I de åpne og lyse lokalene inntil Litteraturhuset ved bryggepromenaden i Fredrikstad har Kirkens Bymisjon vårt eget bryggekapell.

Livssynsåpen dialog

Kirkens Bymisjon er en livssynsåpen organisasjon, og i bryggekapellet møtes både forskjellig troende og ikke-troende. Vi vil være der menneskene er. Derfor er det helt naturlig at vårt møtested med folk er her på brygga, synlig og inviterende.

Spesielt natt til søndag er det liv og røre her. Mange som er «på byen» stikker innom for en prat, gjerne over et gratis vaffelhjerte og en varm kaffe. Hensikten er å få til gode menneskemøter, verken mer eller mindre.

Bryggekapellet er åpent alle hverdager fra kl. 09-15.00. Kvelds-/nattåpent fra lørdag kl. 22.00 til søndag kl. 02.00/02.30.

Administrasjon og fylkesledelse holder til i samme bygget.

Her finner du oss

Våre samarbeidspartnere

Kirkens Bymisjon Fredrikstads samarbeidspartnere er mange, fra privatpersoner til kommuner og næringsliv. Herunder nevnes Fredrikstad Kommune, NAV, Nor Engros, Solid Entreprenør, Stene Stål, Backe Østfold, Brynild Gruppen, Fredrikstad Blad, Sportmann, Plantasjen, Bertel O. Steen, Bodahl- Johansen, Quality Hotell Fredrikstad, OBOS, Integrasjonsparter BITS, Dahles Auto, Martinsen & Sønn Elektro, Johnsen Libris, Lions