Gi en gave med mening!

En ny sjanse

For mange er arbeid et alternativ til noe vanskelig. Det kan handle om rus. Ensomhet. Uro. Kirkens Bymisjon vil gjerne bidra med det vi alle ønsker av en jobb: Arbeidsfellesskap. Selvrespekt. Lønn.

Ekte håndverk

Produktene er håndlaget hos Kirkens Bymisjons verksteder. Våre arbeidere legger vekt på å levere kvalitet, for når de gjør en jobb som andre mennesker både ønsker og betaler for, øker selvtilliten og mestringsfølelsen.

Gjenbruk av materiale

Mye av materialet som brukes i produksjonen er overskuddsmateriale av f.eks glass, tekstil, ull, skinn og tapet. På den måten får materiale som ellers ville bli kastet et nytt liv.

Populære gavetips

Ved å kjøpe våre produkter støtter du vårt arbeid og bidrar til å skape arbeidsplasser til mennesker som av ulike grunner faller utenfor det ordinære arbeidsmarkedet.

Nyheter i nettbutikken

En ny sjanse

Kirkens Bymisjon jobber for at mennesker skal erfare at det er rom for alle – og bruk for alle! Uansett om rus, psykisk helse eller drop out fra skole gjør at man faller utenfor, er dette mennesker som lengter etter å delta. Felles for alle er at de ønsker å bidra og være til nytte, hvis oppgavene, arbeidsmengden og arbeidstiden er tilpasset.

Historier fra produksjonen

Symbolske gaver

Gi en symbolsk gave som støtter våre tiltak. I vår nettbutikk finner du et bredt utvalg med alternative gaver til venner og familie. Våre symbolske gavekort gir hjelp til de som trenger det mest.

Takk for at du støtter vårt arbeid for et varmere samfunn! 🧡