Verksteder

Kirkens Bymisjon driver en rekke tilbud for å hjelpe folk i arbeid. Det å ha noe å gå til er viktig av mange grunner. For mange er arbeid et alternativ til noe vanskelig. Det kan handle om rus, ensomhet, uro. Kirkens Bymisjon vil gjerne bidra med det vi alle ønsker av en jobb: Arbeidsfellesskap, selvrespekt, mestring og lønn.

Les mer om alle våre verksteder

Sortering

Hjerteskål i keramikk – rød

Håndlaget dekorativ hjerteformet skål laget i keramikk. Fås i flere farger. Pris pr stk.

Hjerteskål i keramikk – rød

Kr 110,–

Hjerte i keramikk – rødmønstret

Dekorativt hjerte med vakkert mønster. Leveres med oppheng. Pris pr stk

Hjerte i keramikk – rødmønstret

Dekorativt hjerte med vakkert mønster. Leveres med oppheng. Pris pr stk

Kr 85,–

Dompap i glass

Dompapen er ca. 6 cm lang (og 4 cm høy) og leveres med oppheng. Selges enkeltvis

Dompap i glass

Kr 120,–

Engel i glass – hjerte

Glassengel med oppheng. Engelen er 11 cm lang og finnes i flere farger og mønster, hver med sitt eget uttrykk. Selges enkeltvis.

Engel i glass – hjerte

Kr 195,–

Engel i glass – regnbue sjablong

Fargerik glassengel med oppheng i vakkert mønster. Engelen er 11 cm høy.  Finnes i ulike farger og mønster. Selges enkeltvis

Engel i glass – regnbue sjablong

Kr 195,–

Hjertekort

Pakke med 3 stk kort og konvolutt laget av tapet.

Hjertekort

Pakke med 3 stk kort og konvolutt laget av tapet.

Kr 155,–

Kaffefilter i lin

Laget i restestoff etter linservietter, sydd for hånd og med omhu. Leveres som et sett med to stk.

Kaffefilter i lin

Kr 125,–

Serveringsfjøl avlang

Avlang tapasfjøl håndlaget i eik. Mål: 55 x 13 cm.

Serveringsfjøl avlang

Avlang tapasfjøl håndlaget i eik. Mål: 55 x 13 cm.

Kr 285,–

Snøklokke i glass