Sveio

På sambrukshuset i Sveio finner du Kirkens Bymisjons utstyrsbibliotek. Her kan du låne sports- og fritidsutstyr for sommer- og vinteraktiviteter helt gratis!

Skattkammeret Sveio låner ut sports- og fritidsutstyr, arrangerer aktiviteter og er en møteplass i kommunen. Hos oss er alle velkomne, om de vil låne utstyr, spille playstation eller bare slappe av.

Åpningstider:

Tirsdag 12-15.30 og 17.30-19.30
Onsdag 12-15.30
Torsdag 12-15.30

Vi tar også imot henvendelser om utlån utenom åpningstiden, ta kontakt på facebook, instagram eller på telefon.

Følg oss på sosiale medier for arrangementer og info; instagram (kirkensbymisjonsveio) og facebook https://www.facebook.com/skattkammeretsveio.

Informasjon om utlånsperiode:

Hos oss låner alle gratis.

Utstyret kan ordinært lånes en uke av gangen, men dersom du ønsker å låne over lengre tid, eller kanskje til større grupper- ta kontakt så finner vi sammen ut en løsning.

Kontaktinformasjon til ansvarlig for Skattkammeret

Nina Sørhus