Illustrasjon av dame med profilert bekledning

Hva mener vi med merkevare og identitet?

Kirkens Bymisjons merkevare omhandler alt fra hvordan vi profilerer oss i gatebildet og i kampanjer, til våre utspill i media og internkommunikasjon. Gjennom logoen, oransjefargen og vårt arbeid bygger vi kjennskap og fellesskap. Dette styrker vår posisjon og vårt omdømme.

I designmanualen finner du verktøy og retningslinjer som skal sikre at Kirkens Bymisjon framstår helhetlig og med en sterk identitet i alle kanaler og uttrykk.

Ansatt med logo på genser

Hvordan jobber vi strategisk med merkevarebygging?

«Alle ansatte, talspersoner og ledere skal bruke navnet Kirkens Bymisjon og vår merkevare riktig når vi kommuniserer på vegne av organisasjonen.» 

​Fra Strategi 2024–2025 for Kirkens Bymisjons kommunikasjons-, påvirknings- og markedsarbeid

om-designmaskin

Lag grafisk materiell med vår designmaskin

Velg en maltype, legg inn tekst og bilder, og eksporter deretter filene raskt og enkelt til publisering. I designmaskinen finner du maler for alt fra plakater, flyers og etiketter til rollups, skilt og digitale plakater.

Bruk designmaskinen:
Logg inn i designmaskinen (Microsoft).
Se demo av designmaskinen.
Gi oss din tilbakemelding.
Ta kontakt hvis du lurer på noe.

Slik bruker du designmaskinen: