Lys og lysestaker

Lys og lysestaker fra Kirkens Bymisjon lyser opp både rommet og tilværelsen. Hvert produkt er laget med kjærlighet og støtter et varmere samfunn.

Sortering

Brosteinslys

Lyset er dryppet for hånd. Størrelse 7 x 7 cm.

Brosteinslys

Lyset er dryppet for hånd. Størrelse 7 x 7 cm.

Kr 130,–

Konglelys – hvit

Dekorativt lys formet som en kongle. Et naturprodukt laget av rapsvoks

Konglelys – hvit

Dekorativt lys formet som en kongle. Et naturprodukt laget av rapsvoks

Rillelys – beige

Dekorativt lys formet som kule med riller. Et naturprodukt laget av rapsvoks. Selges enkeltvis og kommer i flere fargevarianter.

Rillelys – beige

Kr 125,–

Konglelys – gammelrosa

Dekorativt lys formet som en kongle. Et naturprodukt laget av rapsvoks. Selges enkeltvis og kommer i flere fargevarianter.

Konglelys – gammelrosa

Konglelys – mint

Dekorativt lys formet som en kongle. Et naturprodukt laget av rapsvoks. Leveres enkeltvis og kommer i flere fargevarianter.

Konglelys – mint

Telysholder i Jesmonite, hvit – 2 pk

Stilsikre telysholdere som er støpt i Jesmonite. Leveres i eske med 2 stk. Finnes i flere farger.

Telysholder i Jesmonite, hvit – 2 pk

Kr 149,–

Lysestake, jesmonite

Laget i Jesmonite, et bærekraftig materiale. Leveres i tre ulike størrelser.

Lysestake, jesmonite

Laget i Jesmonite, et bærekraftig materiale. Leveres i tre ulike størrelser.

Kr 90,–

Lysestake høy – beige

Støpt for hånd i jesmonite. Lysestaken kommer i flere farger og tre ulike høyder. Leveres enkeltvis.

Lysestake høy – beige

Kr 200,–