Handlekurv
Lukk EN

Lys og lysestaker

Brosteinslys

Lyset er dryppet for hånd. Størrelse 7 x 7 cm.

Brosteinslys

Lyset er dryppet for hånd. Størrelse 7 x 7 cm.

kr 130,–

Telysholder i brostein

Brosteinen måler ca. 9x9 cm. Leveres i gaveeske. Kan brukes til telys og kronlys.

Telysholder i brostein

kr 195,–

Konglelys – hvit

Dekorativt lys formet som en kongle. Et naturprodukt laget av rapsvoks

Konglelys – hvit

Dekorativt lys formet som en kongle. Et naturprodukt laget av rapsvoks

Lysestake i eik

Dekorativ lysestake laget av eik i god kvalitet, og behandlet med olje. Dekorert med skinn. (Leveres i to fargevarianter). Foten er 20 cm diameter.

Lysestake i eik

Fra 249,–

Telysholder i Jesmonite, gul – 3pk

Leveres i eske med 3 stk.

Lysestake høy – hvit

Støpt for hånd i jesmonite. Lysestaken kommer i flere farger og tre ulike høyder. Leveres enkeltvis.

Lysestake høy – hvit

Fra 250,–

Lysestake høy – beige

Lysestake høy – beige

Fra 200,–

Lysestake i glass – blå ruter

Lysestaken er 9,5 cm i diameter og leveres i en gaveeske (pris pr stk)

Lysestake i glass – blå ruter

Lysestaken er 9,5 cm i diameter og leveres i en gaveeske (pris pr stk)

Rillelys – mint

Dekorativt lys formet som kule med riller. Et naturprodukt laget av rapsvoks. Selges enkeltvis og kommer i flere fargevarianter.

Rillelys – mint

Rillelys – rosa

Rillelys – rosa

Rillelys – hvit

Rillelys – hvit

Konglelys – mint

Dekorativt lys formet som en kongle. Et naturprodukt laget av rapsvoks. Leveres enkeltvis og kommer i flere fargevarianter.

Konglelys – mint

Telysholder i Jesmonite, beige – 2pk

Stilsikre telysholdere som er støpt i Jesmonite. Leveres i eske med 2 stk. Finnes i flere farger.

Telysholder i Jesmonite, beige – 2pk

Telysholder i Jesmonite, hvit – 2 pk

Telysholder i Jesmonite, hvit – 2 pk

Konglelys – gammelrosa

Dekorativt lys formet som en kongle. Et naturprodukt laget av rapsvoks. Selges enkeltvis og kommer i flere fargevarianter.

Konglelys – gammelrosa