Informasjon vedrørende bygging av nytt sykehjem og flytteprosessen

Bystyret har vedtatt bygging av nytt sykehjem på Vålerenga, noe vi er svært glade for.

I mellomtiden skal våre beboere og ansatte flyttes samlet til Økernhjemmet i løpet av høsten.

På denne siden vil vi løpende dele oppdatert informasjon om flytteprosessen, slik at pårørende kan føle seg trygge og godt orientert underveis.

Vårt mål er å sikre en trygg, forutsigbar og godt planlagt overgang for alle berørte.

Mer informasjon kommer.