Byverkstedene, Vest

Byverkstedene, Vest er representert i Haugesund, Stord, Odda og Stavanger. Det er arbeidstilbud for rusavhengige personer som ikke er i behandling. Kirkens Bymisjon ønsker å bidra til livshåp gjennom arbeid for vanskeligstilte mennesker som er lite integrert i andre ordninger rettet mot arbeidsledige.

Produkter fra Byverkstedene, Vest

Konglelys – hvit

Dekorativt lys formet som en kongle. Et naturprodukt laget av rapsvoks

Konglelys – hvit

Dekorativt lys formet som en kongle. Et naturprodukt laget av rapsvoks

Nøkkelring – Regnbuemann

Regnbuemannen er et samarbeid mellom vårt Byverksted og innsatte ved Haugesund fengsel. Full lengde er ca 11 cm.

Nøkkelring – Regnbuemann

kr 70,–

Konglelys – gammelrosa

Dekorativt lys formet som en kongle. Et naturprodukt laget av rapsvoks. Selges engeltvis og kommer i flere fargevarianter.

Konglelys – gammelrosa

Konglelys – mint

Dekorativt lys formet som en kongle. Et naturprodukt laget av rapsvoks. Selges enkeltvis og kommer i flere fargevarianter.

Konglelys – mint