I jobb, Oslo

I jobb, Oslo er et arbeidstilbud for mennesker som på grunn av rus står utenfor det ordinære arbeidslivet, og vårt mål er å skape mestring gjennom arbeid. På verkstedet håndlager vi gave- og interiørprodukter av høy kvalitet. Produktene lages hovedsakelig av glass og papir, og utformes av erfarne designere i samarbeid med arbeiderne på verkstedet.
Når du kjøper våre produkter er du med på å skape en jobb å være stolt av, et arbeidsfellesskap og en bedre hverdag.

Produkter fra I jobb, Oslo

Lysestake i glass – blå ruter

Lysestaken er 9,5 cm i diameter og leveres i en gaveeske (pris pr stk)

Lysestake i glass – blå ruter

Lysestaken er 9,5 cm i diameter og leveres i en gaveeske (pris pr stk)

kr 149,–

Eggeglass – gule prikker

Håndlaget i glass og er ca 1,5 cm høyt. Selges enkeltvis

Eggeglass – gule prikker

Håndlaget i glass og er ca 1,5 cm høyt. Selges enkeltvis

kr 98,–

Skål i glass – blader

Skålene i glass måler 11 cm i diameter og er en fin størrelse til for eksempel nøtter, frukt, sjokolade og snack. Selges enkeltvis

Skål i glass – blader

kr 245,–

Dompap i glass

Dompapen er ca. 6 cm lang (og 4 cm høy) og leveres med oppheng. Selges enkeltvis

Dompap i glass

kr 120,–

Oppskriftsbok

Håndlaget notatbok med linjer for oppskrifter i størrelse A5 (ca 120 sider). En bok der du kan samle dine kjæreste oppskrifter.

Oppskriftsbok

Fra 275,–

Bokmerke

Bokmerket er håndlaget av tapetrester som ellers ville vært kastet, produsert av noen som faller utenfor det ordinære arbeidslivet.

Bokmerke

kr 65,–

Gaveposer i tapet

Gaveposen er laget av resirkulert tapet og gir meningsfylt jobb til mennesker som strever med rus. Leveres som 3 pakning.

Gaveposer i tapet

Fra 165,–

Gratulasjonskort

Kortene passer til alle anledninger der man ønsker å gratulere. 3 stk doble kort med collage og tilhørende konvolutter håndlaget av tapet.

Gratulasjonskort

kr 145,–

Hagebok

I denne flotte boka kan man drømme seg bort i hageplanlegging. Bøkene er bundet inn for hånd i resirkulert tapet

Hagebok

Fra 275,–

Hjertekort

Pakke med 3 stk kort og konvolutt laget av tapet.

Hjertekort

Pakke med 3 stk kort og konvolutt laget av tapet.

kr 155,–
Salg

Påskekort

Skriv en hyggelig påskehilsen! Konvolutt håndlaget av tapet. Pakken inneholder 3 doble kort og konvolutter. Påsketilbud! (førpris kr 99,-)

Påskekort

kr 50,–

Kalenderbok

Kalenderbok

Håndlaget A5 notatbok med tidsriktig omslag i duse farger. Du får enkelt oversikt over tanker, planer og prosjekter (den er ikke bundet til år og går ikke ut på dato)

Fra 185,–

Handlebag

En skikkelig praktisk og romslig bag i resirkulert PVC. Str. 55 x 45 cm. Nylonhankene er ca 60 cm lange.

Handlebag

kr 350,–

Hyttebok

En hyggelig bok for samling av gode ferieminner og hilsener fra gjester. Bundet inn for hånd i tapet. Leveres i flere farger og mønstre.

Hyttebok

Fra 350,–

Skål i glass – drue

Finnes i flere varianter og mønster. Størrelse: 11 cm i diameter. Pris pr stk.

Skål i glass – drue

Finnes i flere varianter og mønster. Størrelse: 11 cm i diameter. Pris pr stk.

kr 245,–

Oransje hjerte pin

Et vakkert symbolprodukt i Kirkens Bymisjons oransje farge. Hjertet er ca 2x2 cm, laget i glass og festet med messingbelagt pin

Oransje hjerte pin

kr 98,–

Isrose i glass

Juledekorasjon laget av glassrester, forvandlet til en vakker isrose. Isrosen er 3 cm i diameter. Leveres med satengbånd.

Isrose i glass

kr 120,–

17. mai pin

17. mai pin

Hipp hurra! Denne vakre pin er håndlaget av glass i det norske flaggets farger, og kan brukes år etter år. Pin'en er ca 2 cm i diameter, montert med en rød sløyfe og festet med messingbelagt pin.

kr 140,–

Blomsterpinne maiblomst

Blomsterpinne maiblomst

En blomsterpinne til store og små anledninger. Maiblomsten i det norske flaggets farger er håndlaget i glass, er ca 7 cm i diameter og er montert på en ståltråd. Selges enkeltvis.

kr 185,–