Spenn, Oslo

SPENN er et aktivitets-, kunst og arbeidstilbud hos Kirkens Bymisjon for mennesker som ikke finner sin plass i det ordinære arbeidslivet. Prosjektet er bygget på en sterk tro om at i alt som har gått i stykker ligger det håp.

Arbeiderne lærer å lage vakre glassengler og ulike keramikkgjenstander. De må skrive kontrakt og mottar honorar, men under andre forutsetninger enn i det ordinære arbeidslivet. Arbeidsdagen tilpasses den enkelte og målet er økt livskvalitet og styrket selvtillit.
Du kan lese mer om Spenn på nettsiden vår https://kirkensbymisjon.no/spenn/

Produkter fra Spenn

Hjerteskål i keramikk – prismegrønn

Hjerteskål i keramikk – prismegrønn

Hjerteskål i keramikk – rosetekstur

Håndlaget dekorativ hjerteformet skål laget i keramikk. Fås i flere farger. Pris pr stk.

Hjerteskål i keramikk – rosetekstur

Hjerteskål i keramikk – rød

Hjerteskål i keramikk – rød

Firkantet skål i keramikk – petrolblå

Håndlaget i keramikk. Selges enkeltvis

Firkantet skål i keramikk – petrolblå

Håndlaget i keramikk. Selges enkeltvis

Hvit due

Håndlaget due i keramikk. Den er ca 12 cm. Bånd for oppheng medfølger

Hvit due

Håndlaget due i keramikk. Den er ca 12 cm. Bånd for oppheng medfølger

kr 85,–

Hjerter i keramikk – rosa

Leveres i pakke med to stk. Finnes i flere farger.

Hjerter i keramikk – rosa

Leveres i pakke med to stk. Finnes i flere farger.

Fugler i keramikk – rosa

Leveres i pakke med 2 stk. Finnes i flere farger

Fugler i keramikk – rosa

Leveres i pakke med 2 stk. Finnes i flere farger

Handlenett – tanker om arbeid

Ordene på nettet er arbeidernes egne tanker om forholdet til jobben sin. Størrelse 38 x 42 cm, og hank på ca 60 cm.

Handlenett – tanker om arbeid

kr 100,–

Engler i glass 3pk – grønn sjablong

En samling med 3 stk engler, 8 cm høye, med oppheng. Leveres i flere fargekombinasjoner.

Engler i glass 3pk – grønn sjablong

Engel i glass – grønn

Glassengel med oppheng. Engelen er 11 cm høy og finnes i flere farger med en unik sjablong på hver engel. Selges enkeltvis.

Engel i glass – grønn

Engler i glass 3pk – blå sjablong

En samling med 3 stk engler, 8 cm høye, med oppheng. Finnes i flere fargekombinasjoner.

Engler i glass 3pk – blå sjablong

Engel i glass – blå

Glassengel med oppheng. Engelen er 11 cm lang og finnes i flere farger og mønster, alle unike på hver sin måte. Selges enkeltvis.

Engel i glass – blå

Engel i glass – regnbue

Glassengel med oppheng. Engelen er 11 cm høy og finnes i ulike farger og mønster. Selges enkeltvis.

Engel i glass – regnbue

Engel i glass – hjerte

Glassengel med oppheng. Engelen er 11 cm lang og finnes i flere farger og mønster, hver med sitt eget uttrykk. Selges enkeltvis.

Engel i glass – hjerte

Fugler i keramikk – akva

Fugler i keramikk – akva

Hjerter i keramikk – akva

Hjerter i keramikk – akva

Skål i keramikk

Nydelig skål som er laget i støpeleire. Leveres enkeltvis

Skål i keramikk

Nydelig skål som er laget i støpeleire. Leveres enkeltvis

kr 145,–

Kopp i keramikk

Et nydelig kaffekrus uten hank, eller om du vil bruke den som en vase. Finnes i flere fargevarianter. Leveres enkeltvis.

Kopp i keramikk

Fra 165,–

Hjerteskål i keramikk – rød med mønstret

Håndlaget dekorativ hjerteformet skål laget i keramikk. Fåes i flere farger. Pris pr stk.

Hjerteskål i keramikk – rød med mønstret

Vase – firkantet

Dekorativ vase støpt og dekorert for hånd.

Vase – firkantet

Dekorativ vase støpt og dekorert for hånd.

Fra 360,–

Bølgevase

Vakker vase med bølgeform, laget i støpeleire og glasert i to lag med fin fargenyanse, påført med pensel

Bølgevase