Kvinneverkstedet, Kristiansand

Kvinneverkstedet er en arbeidsplass og arbeidstreningsarena for kvinner i rusrehabilitering. Kunstrommet arbeider innenfor ulike kreative prosesser.

Vi produserer naturprodukter som såper og kremer av ringblomst og lavendel fra egen hage. Vi lager brosteinslys av 100% stearin og diverse tekstilprodukter til kjøkken. Målsettingen for verkstedet er å ruste mennesket til å møte verden og arbeidslivet, gjennom praktisk arbeid, fellesskap, kunnskap og økt selvrespekt.

Produkter fra Kvinneverkstedet

Brosteinslys

Lyset er dryppet for hånd. Størrelse 7 x 7 cm.

Brosteinslys

Lyset er dryppet for hånd. Størrelse 7 x 7 cm.

kr 130,–

Gavepakke; såpe og salve av ringblomst

Håndlaget ringblomstsalve og natursåpe. Leveres i gaveeske

Gavepakke; såpe og salve av ringblomst

Håndlaget ringblomstsalve og natursåpe. Leveres i gaveeske

kr 120,–

Hjertesåpe – rød

Hjertesåpe – rød

Ringblomstsalve

Naturlig fremstilt produkt som inneholder ringblomst, olivenolje, bivoks og lavendel.

Ringblomstsalve

kr 95,–

Regnbuesåpe

En såpe regnbuens farger laget av naturprodukter.

Regnbuesåpe

En såpe regnbuens farger laget av naturprodukter.

Leppepomade av bivoks

Naturlig fremstilt produkt som inneholder koksnøttolje, sheasmør, E-vitaminolje, vaniljeolje og bivoks.

Leppepomade av bivoks

kr 95,–

Kaffesåpe

Gjenbruk av kaffegrut. Kaffesåpen er fin å ha på kjøkkenet til å vaske hendene med. Fjerner uønsket lukt på hendene.

Kaffesåpe

Natursåpe

Gir en lett skrubb og er fuktighetsgivende. Laget av havregryn og honning, tilsatt eterisk olje med duft av lavendel

Natursåpe