Sør-Varanger

Kirkens Bymisjon Sør-Varanger jobber for at mennesker skal erfare respekt, rettferdighet og omsorg.

Vårt arbeid

• Kafé

Hos oss kan du komme for å få en kopp kaffe og en matbit, prate eller bare sitte i ro og fred. Du finner oss i "Lillesalen" på Samfundshuset, inngang fra torget i Dr. Wessels gate 18. Hverdager fra kl 10.00 - 14.00.

• Barn. ungdom og familier

Vi har flere aktiviteter og sosiale arrangementer for barn, ungdom og familier. Et populært tilbud er familiemiddag om torsdagen. Dette tilbudet har påmelding. Ta kontakt med oss hvis du vil høre mer om våre tilbud eller melde deg på middag.

• Skattkammeret utstyrsordning

Lån utstyr til sport, lek og friluftsliv helt gratis i BUA-nettverket i én uke eller mer! Utstyrsordningen fungerer som et «utstyrsbibliotek» hvor både store og små kan låne utstyr helt gratis.

Se bua.no for oversikt over utstyret vårt.
  • Seniortilbud

Er du senior og glad i sang? Vi har korøvelser hver tirsdag på Samfundshuset. Vi har også ukentlig middagstilbud i Pasvik. Ta kontakt med oss om du vil vite mer!

• Tur og kultur

Følg oss på sosiale medier eller stikk innom oss for å få informasjon om tur og kulturarrangementer i vår regi.

• Frivillighet

Vi har flere frivillige som gjør en viktig innsats hos oss med små og store oppdrag. Vi hører gjerne fra deg om du vil være frivillig hos oss.

• Prest

Hos Kirkens Bymisjon i Kirkenes kan du få samtale med prest om det som berører deg nærmest. Torbjørn Brox Webber nås på tlf.: 922 96 428